İade Prosedürü

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade işlemi için aşağıdaki yönergeleri uygulayın lütfen. Değişim Yapacağınız ürünler için de aynı yönergeleri uygulayınız.

1-) Hesabım sayfasındaki sol menüden "İade İşlemleri" butonuna tıklayın. Butona tıkladığınızda Daha önceden vermiş olduğunuz tüm sipariller listlenecektir.

2-) Teslim tarihinden itibaret 15 Günü geçmemiş, yani iade edebileceğiniz siparişlerin Sağ tarafında "KOLAY İADE" butonu vardır. KOLAY İADE butonuna tıklayınız. Siparişinizin detayı açılacaktır.

3-) Sipariş detayınızda o siparişe ait olan ürünle görüntülecektir. Her ürünün yanında işaretleme yapabileceğiniz kutucuklar mevcuttur. Bu kutucuklar iade kutucuklarıdır. İade etmek istediğiniz ürün ve ürünlerin kutucuklarını tıklayarak işaretleyiniz.

4-) İade kutucuğunu işaretlediğiniz ürünün iade etmek istediğiniz adetini ve iade nedeninizi kısaca yazınız, iade nedeninizi bilmek isteriz. Değişim yapacağınız ürünler için ise iade nedenine "Değişim" yapmak istediğinizi ve değiştirilmesnii istediğiniz yeni ürün ile ilgili Renk, Beden gibi detayları eksiksiz yazınız.

5-) İade edilecek tüm ürünler işaretlendikten sonra "İADE İŞLEMİNİ GÖNDER" butonuna tıklayarak İade talebinizin tarafımıza ulaşmasını sağlayınız.

6-) İADE TALEPLERİM listesinden iadenizin durumunu takip edin. İade Talebinizi tarafımıza gönderdiğiniz anda Durumu ONAY BEKLİYOR olacaktır. İade talebiniz aynı gün incelenip ONAY, RED veya KISMİ RED verilerek iade talebinizin durum değişikliği yapılarak iade talebinize not yazılacaktır. Yazılan Notu dikkate alarak Onay verilmiş olan iade ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak Kargo ile karşı ödemeli olarak aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

İADE VE DEĞİŞİM ADRESİ : .........................................................................

MERTER / Ä°STANBUL Telefon 0(212) ........................

NOTLAR: 

- Herhangi bir karışıklığa neden olmamak için İADE işlemi yapmadan kesinlikle iade veya değişim için ürün göndermeyiniz.

- Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde değişim yapılmaktadır.

- İade edeceğiniz ürünün, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olması gerekmektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.


Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün/ürünlerin bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza veya hesabınıza 10 iş günü içerisinde iade edilmektedir. Bankanıza bağlı olarak, iadenizi kredi kartınızda/hesabınızda görmeniz, bir kaç gün sürebilir. 

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade işlemi için aşağıdaki yönergeleri uygulayın lütfen. Değişim Yapacağınız ürünler için de aynı yönergeleri uygulayınız.

1-) Hesabım sayfasındaki sol menüden "İade İşlemleri" butonuna tıklayın. Butona tıkladığınızda Daha önceden vermiş olduğunuz tüm sipariller listlenecektir.
2-) Teslim tarihinden itibaret 15 Günü geçmemiş, yani iade edebileceğiniz siparişlerin Sağ tarafında "KOLAY İADE" butonu vardır. KOLAY İADE butonuna tıklayınız. Siparişinizin detayı açılacaktır.
3-) Sipariş detayınızda o siparişe ait olan ürünle görüntülecektir. Her ürünün yanında işaretleme yapabileceğiniz kutucuklar mevcuttur. Bu kutucuklar iade kutucuklarıdır. İade etmek istediğiniz ürün ve ürünlerin kutucuklarını tıklayarak işaretleyiniz.
4-) İade kutucuğunu işaretlediğiniz ürünün iade etmek istediğiniz adetini ve iade nedeninizi kısaca yazınız, iade nedeninizi bilmek isteriz. Değişim yapacağınız ürünler için ise iade nedenine "Değişim" yapmak istediğinizi ve değiştirilmesnii istediğiniz yeni ürün ile ilgili Renk, Beden gibi detayları eksiksiz yazınız.
5-) İade edilecek tüm ürünler işaretlendiKTen sonra "İADE İŞLEMİNİ GÖNDER"  butonuna tıklayarak İade talebinizİn tarafımıza ulaşmasını sağlayınız.
6-) İADE TALEPLERİM listesinden iadenizin durumunu takip edin. İade Talebinizi tarafımıza gönderdiğiniz anda Durumu ONAY BEKLİYOR olacaktır. İade talebiniz aynı gün incelenip ONAY, RED veya KISMİ RED verilerek iade talebinizin durum değişikliği yapılarak iade talebinize not yazılacaktır. Yazılan Notu dikkate alarak Onay verilmiş olan iade ürün/ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksiksiz doldurarak Kargo ile karşı ödemeli olarak aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

İADE VE DEĞİŞİM ADRESİ: ...............................................................................
MERTER / İSTANBUL  Telefon: ...............................

NOT: Herhangi bir karışıklığa neden olmamak için  İADE işlemi yapmadan kesinlikle iade veya değişim için ürün göndermeyiniz.


* İade süresi ürün elinize ulaştığından itibaren 15 gündür. 
* Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz. 
* Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
Hayır, İade edilen ürünlerde anlaşmalı kargo şirketi ile gönderim yaparsanız kargo ücretlerini biz karşılıyoruz. İade işlemi yaparak gönderdiğiniz tüm iade paketlerini anlaşmalı kargo şirketimiz ile ( Teslimatı size yapan Kargo Şirketi ) karşı taraf ödemeli olarak gönderiniz. 

İade işlemi yapmadan ürünlerinizi bize göndermeyiniz, kargo firması tarafından bize ulaştırılsa dahi teslim alınmamaktadır. Bu nedenle kargo masrafına gidiş dönüş katlanmak durumunda kalabilirsiniz. Bu gibi olumsuz bir durumla karşılaşmamak için lütfen iade işlemi yapıp iade paketinizi gönderiniz.
Evet Edebilirsiniz. İade İşlemi yaptığınız tüm ürünlerinizi tek bir pakette gönderebilirsiniz. Ancak bu gibi durumlarda iade ettiğiniz ürünlerin üzerine Sipariş Numaralarını gösterir not yazmanız işlemi hızlandıracaktır. İade işlemi yapmadığınız veya süresi geçtiği için iade işlemi yapamadığınız hiç bir ürünü iadeye göndermeyiniz.
• İade edilen ürünler için iade süreci aşağıdaki gibidir: 
* Ürün / Ürünler bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. 
* Ürün / Ürünler iade şartlarına uygunsa 2 gün içerisinde iade süreci tamamlanır. 
* Ürün / Ürünler iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir. 

* İade işleminiz tarafımızda tamamlanınca üyelik e-posta adresinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir. 
* Bu mesajı aldıysanız bankanıza Zen-Zen.com.tr tarafından ücret iadesi yapılmış demektir. 
* "Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.
* İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur. 
* Zen-Zen.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde iade eder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade edebilir. 
Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanabilir.
Maalesef ürünü kargo şirketinden teslim aldığınız gün dahil 15 günü geçmişse ürününüzün iadesi kabul edilmeyecektir. Mesafeli Satış Sözleşmesine göre internetten veya mobilden satın alınan bir ürünü iade etme süreniz 15 gündür. 15 günlük süre ürünü kargodan teslim aldığınız gün başlar. Lütfen iade etmek istediğiniz bir ürün söz konusu olduğunda olumsuz bir durum yaşamamak için iade süresini geçirmeyiniz.
* İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.
* İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.
Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız aşağıdaki kanallardan talebinizi iletmeniz halinde üyelik e-posta adresinize gönderim yapılır.
* MÜŞTERİ HİZMETLERİ ÇAĞRI MERKEZİ: 0(850) 255 53 55 
* Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresiniz üzerinden bilgi@Zen-Zen.com.tr a e-posta göndererek faturanızın bir kopyasını talep edebilirsiniz. 
* İletişim sayfasında bulunan iletişim formunu kullanarak mesajınızı tarafımıza iletebilirsiniz.