Fatura ve Garanti

• Faturalar, sipariş oluşturma aşamasında yapılan tercihe göre gönderilir. 
 • Ürün sepete eklendiğinde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir. 
 • “Fatura adresim aynı” seçeneği ile devam etmeniz durumunda fatura ürünle birlikte teslimat adresine gönderilir.
 • “Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırmanız durumunda ürün teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilir. Fatura ise; seçilen adrese gönderilir.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. 
• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan yeni fatura bilgilerinizi iletin. 
• Müşteri hizmetleri çağrı merkezi 
•“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu 
• Eğer siparişiniz “Kargoya verildi ” statüsünde ise değişiklik yapılamaz.
Siparişinizi oluştururken Fatura Bilgileri Ekranında "Kurumsal" seçneğini seçip Firmanıza ait Fatura bilgilerinizi girmeniz yeterli olacaktır.
• Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır.
• Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi içerisindedir ve dışarıdan görünmez.
• Ürünü sepetinize eklediğinizde “Adres Bilgileri” sayfasında “Fatura adresim aynı” seçili olarak gelir. 
• “Fatura adresim aynı” seçeneği ile devam etmeniz durumunda ürün ve fatura birlikte gelir. 
• “Fatura adresim aynı” seçeneğini kaldırırsanız sizden Fatura adresi ile Teslimat Adresini ayrı ayrı girmeniz istenecektir. Bu durumda ürün teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilir. Faturanız ise, hesabınızda kayıtlı e-posta adresinize gönderilir.