Siparişler

Siparişinizi tamamladığınız andan itibaren elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.

 1. Ödeme tamamlanınca “Zen-Zen.com.tr | Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı 
 2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Zen-Zen.com.tr | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i
 3. Sipariş teslim edildiğinde “ Zen-Zen.com.tr | Siparişiniz Teslim Edildi!” başlıklı bilgilendirme mesajı 

 İPUCU: Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Evet Siparişinizin Hediye Paketi yapılmasını ve Hediye Notu Eklenmesini talep edebilirsiniz. Bunun için Siparişinizi verdiğiniz esnada Kargo ve Teslimat Bilgilerinizi girdiğiniz ekranda Sipariş Notu alanına siparişiniz ile ilgili tüm taleplerinizi yazabilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
* Eğer siparişinizin durumu "Onaylandı veya Onay Bekliyor   " veya “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında”  ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin. 
 1. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu
 2. İletişim sayfasındaki Müşteri Hizmetleri telefon numarası 
 3. Eğer siparişinizin durumu  “Kargoya Verildi” ise alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Kargonun gönderildiği kargo firması ile irtibata geçebilirsiniz.
* Evet Değişim yapabilirsiniz. 
* Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni / numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. 
* İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikriniz değiştiyse ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz.
 Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
*Eğer siparişinizin durumu “Onay Bekliyor veya Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” ise aşağıdaki kanallardan iptal talebinizi nedeni ile birlikte bize iletin. 
* Müşteri hizmetleri çağrı merkezi
* Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu 
* Eğer siparişinizin durumu “Kargoya Verildi” ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
 Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
* Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsünde ise iptal yapılamaz. 
* Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz. 
* İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-posta adresinize gönderilen “Bilgilendirme - Siparişinizin İptali Gerçekleştirildi!” başlıklı mesajdan öğrenebilirsiniz. 

Olası Sipariş İptal Nedenleri:
* Havale / EFT ile verilen siparişin ödemesi 3 iş günü içerisinde yapılmamışsa
* Tarafınızdan İptal talebinde bulunmuşsanız
* Güvenlik İhlalleri nedeni ile

 Sorularınız için aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin. 
* Müşteri hizmetleri çağrı merkezi 
* “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın. 
Kargo poşetinde veya üründe hasar varsa:
 1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın. 
 2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
 3. Ürünü bu tutanak ve fatura ile birlikte Zen-Zen.com.tr Ürün iade ve Değişim adresine geri gönderin.
 4. Durumla ilgili aşağıdaki iletişim kanallarından bizimle irtibata geçin.
* Müşteri hizmetleri çağrı merkezi 
* “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu
Zen-Zen.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Evet Kredi Kartı Puanlarınız ile sipariş verebilirsiniz. 

- Ödeme Sayfasındaki Kredi Kartı ile Ödeme tabına tıklayın. 
- Sözleşmeyi okuduğunuzu onayladıktan sonra altta çıkan KREDİ KARTI İLE ÖDE butonuna tıklayın. 
- Karşınıza 3 adet seçenek çıkacak 
 * Tek Çekim, * Taksitli Ödeme ve * Diğer Ödeme Yöntemleri
- Puanla ödeme yapabilmek için Diğer Ödeme Yöntemlerini seçin. 
- Karşınıza çıkan seçeneklerden Puanla Ödemeyi seçerek yönergeleri takip ediniz.
- Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz. 
- Maalesef telefon ile sipariş alamıyoruz.