Evet Siparişinizin Hediye Paketi yapılmasını ve Hediye Notu Eklenmesini talep edebilirsiniz. Bunun için Siparişinizi verdiğiniz esnada Kargo ve Teslimat Bilgilerinizi girdiğiniz ekranda Sipariş Notu alanına siparişiniz ile ilgili tüm taleplerinizi yazabilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
* Eğer siparişinizin durumu "Onaylandı veya Onay Bekliyor " veya “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
1. “Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu
2. İletişim sayfasındaki Müşteri Hizmetleri telefon numarası
3. Eğer siparişinizin durumu “Kargoya Verildi” ise alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Kargonun gönderildiği kargo firması ile irtibata geçebilirsiniz.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikriniz değiştiyse ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
*Eğer siparişinizin durumu “Onay Bekliyor veya Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” ise aşağıdaki kanallardan iptal talebinizi nedeni ile birlikte bize iletin.
* Müşteri hizmetleri çağrı merkezi * Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “E-posta Destek” butonu
* Eğer siparişinizin durumu “Kargoya Verildi” ise iptal yapılamaz. İade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.